2015. június 6., szombat

Életjel

Sziasztok drágák<3
Tudom, megint már egy hónap eltelt és még mindig nincs fent új rész:) DE adtatok egy löketet. Felnéztem harmadikán, nem ilyen kevés megtekintés van, ha nincs rész hanem 130. Negyedikén 103, tegnap 70. És meglepően vettem észre, hogy megvan a 3000 oldalmegjelenítés. És eldöntöttem, hogy ha törik, ha szakad felteszem holnap a részt, nem érdekel hogyan, nem érdekel semmi, kémiából meg földrajzból úgyis hármas leszek, leszarom, de nekem ez fontosabb. Azért nem hoztam, mert 1. se időm nem volt, 2. sem erőm, 3. sem ötletem. Hazajöttem első dolgom az volt, hogy ledőltem aludni. Mikor elkezdtem volna írni, hajnali fél egy volt, úgy döntöttem inkább alszok. Mikor délután kezdtem el, mindig kerestek, hogy menjek biciklizni, boltba, szomszéd városba, mindenhova. Mikor meg volt időm, nem ihletem. Aztán szerdán megszállt a szent szellem és lett ötletem. A suliban, este mindenütt írtam valamit. Fele megvan, a másik felét ma csinálom meg(ami két szemszög lesz). Hála a jó istennek, hogy nézek a youtube-n amv-t, onnan nézek animét, onnan jött egy kicsi szereplő ötlet(aki minden évadba benne lesz, de a negyedikbe fog főleg alakítani) amit átírtam. Lerövidítve, sajnálom, nem volt időm, de holnap új rész:) 
UI: Még egyszer nagyon nagyon nagyon nagyon sajnálom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése