2014. december 1., hétfő

Megújultunk!

Sziasztok!
Most nem egy új résszel érkeztem, hanem egy kiírással. Mint láthatjátok, megkaptam az első kritikámat. Ahogy olvastam a történet szempontja eléggé jó, viszont a kinézet nem a legjobb. Így megfogadtam a tanácsokat, és változtattam a kinézeten. Most inkább átmentem a bordóból lilába, valamint tanácsra a modulokat is elmozdítottam. A fejléc szerintem még mindig nem a legjobb, de szerintem jobb, mint az előző. Hát most csak ennyivel jöttem, vagy most vagy jövőhéten érkezik a következő fejezet:) Sok sikert a sulihoz!
UI: Mivel nagyon bamba és idióta vagyok, valamiért töröltem 3 fejezetet és most tettem fel őket(szerencse, hogy elmentettem a Wordben) így ne hogy azt higgyétek, hogy három részt így egybe feltettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése